Krups FMD144 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Krups FMD144 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

irene 28-02-2008
Geschreven voor: Krups FMD144 zwart

Ik heb het apparaat (FMD 144 pro edition) nu bijna 3 jaar en ben ben er tevreden over, althans over de koffiesmaak, maar een een heel vervelend terugkerend probleem is wel het deksel dat zich vast zuigt in de kan na het koffiezetten m.a.w. het is vrijwel onmogelijk direct na het koffiezetten opnieuw koffie te zetten. Maar ook de volgende dag doet zich dat probleem voor...Een hulpmidel dat weleens helpt is wat water in de openening te doen zodat het er lucht bij komt en dan een beetje (soms veel!) jutteren aan het deksel... Een deksel is al kapot gegaan door het lichte geweld waarmee ik de kan wilde openen...vandaag is het me wéér overkomen.Ik realiseer me nu met dit schrijven dat het eigenlijk van de zotte is dat ik zo lang heb getobd dus...ga ik nu contact opnemen met Krups. Wordt vervolgd.